SABUN AJAIB - EUMORA

SABUN AJAIB - EUMORA



Bar Ajaib EUMORA adalah satu produk terbaru di mana sumber bahan asasnya adalah dari Austria. Bar serbaguna ini mengandungi bahan aktif semula jadi untuk merawat dan menjaga kesihatan kulit. 'Moor' adalah perubatan tradisional digunakan di kebanyakkan tempat di Eropah Tengah sejak berkurun lama. EUMORA Facial Bar merupakan facial bar ALL IN ONE yang memang ajaib. Hanya 3 minit sehari sahaja anda akan dapat melihat perubahannya. Wajah anda akan bertambah cantik dan berseri. EUMORA adalah 100% semulajadi.



Eumora mengandungi algae yang kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral serta menggunakan teknologi Eropah, berfungsi mengembalikan keremajaan dan mengatasi masalah kulit. Sabun ini 100% diperbuat daripada bahan semulajadi tanah liat salji (Heilmoor Clay), hormon tumbuh-tumbuhan, herba dan algae. Ia membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut jerawat, liang roma besar, tona kulit tidak sekata dan sebagainya. Selain itu, anda juga dapat menjimatkan wang kerana sabun ini semua dalam satu di mana anda tidak perlu lagi membeli pembersih muka, penyegar, pelembab, skrub, syampu, penyegar bau badan dan sebagainya.



Semenjak 60 tahun kebelakangan ini, telah kerap dibuat penyelidikan klinikal ke atas terapi 'Moor' dan telah dibuktikan bahawa 'Moor' sememangnya adalah satu kaedah yang mengaplikasikan bahan semula jadi terbaik untuk merawat kulit terutama kulit muka. Disebabkan itulah maka ratusan pakar perubatan di Eropah mengguna dan memperakukan perubatan secara 'Moor' ini.




Herba dan Nutrien yang terkandung dalam Bar ini terhasil dari gabungan ratusan herba, bahan organik, hormon tumbuhan, antibiotik semula jadi dan lain-lain bahan semula jadi yang bercantum untuk mengeluarkan satu bahan ajaib yang pekat dan kaya dengan bahan-bahan organik semula jadi yang digelar sebagai 'Moor'.




Bahan-bahan organik semula jadi inilah yang menganugerahkan 'Deep Moor' suatu keajaiban therupatik dan wajah menjadi lebih muda serta dapat merawat penyakit. Sesungguhnya banyak penyelidikan secara klinikal telah membuktikan bahawa 'Deep Moor' pantas menyerap ke kulit dan berkemampuan menjadi sebagai terapi holistik keseluruhan sistem tubuh.




APA ITU MOOR

APA ITU MOOR

MOOR


'Moor' adalah perubatan tradisional digunakan di kebanyakan tempat di Eropah Tengah sejak berkurun lama. Semenjak 60 tahun kebelakangan ini, telah kerap dibuat penyelidikan klinikal ke atas terapi 'Moor' dan telah dibuktikan bahawa 'Moor' sememangnya mengandungi kaedah yang baik. Disebabkan itulah maka ratusan pakar perubatan di Eropah mengguna dan memperakukan perubatan secara Moor ini.


Perubatan secara 'Moor' memang telah lama wujud dan digunakan sejak zaman dahulu. Hampir 3,000 tahun dahulu, bangsa Celts dan Roman menggunakan 'Moor' di Austria dan German untuk merawat luka sewaktu peperangan. Rekod yang mula-mula diketahui mengenai penggunaan 'Moor' ialah daripada Galen, Plinius, begitu juga bijak pandai daripada era Egypt menyatakan penggunaan 'Moor' yang ditemui di Sungai Nil boleh merawat berbagai penyakit.


Pada kurun ke 16, Alchemist Paracelsus, seorang yang amat terkenal, memperakukan bahawa 'Moor' adalah Quinta Essentia Vitae yang mana beliau percaya ianya elixir of life ataupun air wangian yang digunakan sebagai ubat . Hari ini Moorbads atau Klinik 'Moor' menawarkan satu barangan yang mengenengahkan perubatan Moor di German, Austria, Hungary & negara-negara Eropah yang lain. Doktor-doktor di Eropah kerapkali membekalkan barangan 'Moor' untuk mengubati radangan dan rawatan sakit kulit, usus dan arthritis.


Kebanyakkan hospital di German dan Austria sekarang telah menyediakan kaedah rawatan 'Moor' dengan pekerja-pekerja yang amat mahir mengenai penggunaan Program Kesihatan Kebangsaan dan Agensi Kesihatan Insuran merangkumi perubatan secara 'Moor' meliputi di kebanyakkan tempat di Eropah.


Komponen bahan ajaib yang terkandung di dalam 'Moor' dibuat melalui projek kaji selidik oleh pengkaji NASA sejak awal tahun 50-an lagi. Ratusan herba, bahan organic, hormon tumbuhan, antibiotic semulajadi dan lain-lain bahan semulajadi digabungkan untuk mengeluarkah bahan ajaib yang pekat dan kaya dengan bahan-bahan organik semulajadi, iaitu 'Moor'. Bahan-bahan inilah yang menjadikan atau menaikan seri wajah, kulit lebih muda dan merawat penyakit kulit atau luka.



APA ITU HMA FACTOR

APA ITU HMA FACTOR
HMA FACTOR


(Hydration Microalgae) tercipta melalui proses nanotechnology yang membantu proses penyerapannya lebih cepat ke dalam kulit. Berkeupayaan untuk membaikpulih sel-sel kulit mati, meresap pantas ke dalam epidermis dan melakukan pembersihan (detoxification) secara menyeluruh. Sebatian ini juga kaya dengan antioksida, vitamin & mineral dari Eropah untuk mengembalikan keremajaan, awet muda, segar dan menyembuhkan kulit.


Selain itu, ia juga kaya dengan vitamin B1, B2, B12 dan niasin yang dapat membantu meningkatkan ketahanan kulit. Dengan kesesuaianya pada kulit, ia tidak akan menyebabkan radang pada kulit dan membantu melembabkan semua jenis kulit.

MASALAH KULIT YANG BOLEH DISELESAIKAN OLEH EUMORA

+Parut


+Jerawat


+Jeragat


+Panau


+Kulit Berkedut


+Kulit Kering


+Kulit Berminyak


+Kulit Bersisik


+Liang roma besar


+Warna kulit gelap/tak sekata


+Wajah yang kusam


+Kelemumur/Rambut gugur

HANYA 3 MINIT SAHAJA! 2 X SEHARI DAN ANDA AKAN DAPATI KULIT ANDA BERSIH, BERSERI & SIHAT SEPERTI SELEPAS MEMBUAT RAWATAN FACIAL DI SPA KECANTIKAN!

KELEBIHAN SABUN EUMORA?

- mengawal blackheads dan whitehead

- mengawal keseimbangan pH pada kulit

- mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif

- mengurangkan kesan parut pada kulit

- mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat

- mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah

- membantu mengawal masalah penyakit kulit, ezema,
psoriasis, stretchmarks, dsbnya.

- kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation

- kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri

- meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal,sihat dan berseri

- sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak

- mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line


- bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala

- kurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat, pigmentation

- menjadi syampu untuk menjadikan rambut lebih sihat, berkilat dan lembut.

CARA PENGGUNAAN EUMORA

CARA PENGGUNAAN EUMORA

UNTUK SAPUAN SETEMPAT:



1. Basahkan hujung jari anda - (buangkan air berlebihan)


2. Gosokkan sabun di tangan/jari untuk mendapatkan buih tebal berbentuk krim putih yang halus.


3. Tepekkan buih sabun di tempat seperti jerawat, eyebag, parut atau tempat yang hendak dirawat. (Cadangan: Gosok dengan lembut selama 10 saat untuk memastikan buih meresap ke dalam kulit.)


4. Biarkan selama lebih kurang 2 minit dan bilas.


5. Jangan lap dan biarkan kering sendiri.


6. Kekerapan : 2 kali sehari




UNTUK SAPUAN SERATA:



1. Basahkan kulit wajah anda, bagi menyingkirkan kotoran dan minyak di permukaan kulit. Tepis air di kulit wajah anda, bagi meminimumkan air yang ada.


2. Basahkan tapak tangan - (buangkan air berlebihan)


3. Gosokkan sabun di tapak tangan untuk mendapatkan buih tebal berbentuk krim putih yang halus.


4. Ratakan buih. (Cadangan: Tepek dengan lembut dalam 30 saat untuk memastikan buih meresap ke dalam kulit.)


5. Biarkan selama 3 minit ( syor : jangan lebih dari 3 minit) dan bilas sebersihnya.


6. Jangan lap dan biarkan kering sendiri.


7. Kekerapan : 2 kali sehari



PERINGATAN :

MOISTURISER, SUNBLOCK & FOUNDATION
yang tidak mengandungi AHA/bleach) DIBOLEHKAN.



PROSES DAN TINDAK BALAS SEMASA MENGGUNAKAN EUMORA FACIAL BAR :



1. Semasa anda menggunakan EUMORA, kulit anda mungkin mengalami sedikit pengelupasan halus (bergantung kepada kulit anda). Ini adalah kerana sel-sel mati dipisahkan daripada lapisan permukaan kulit.


2. Anda mungkin mengalami sedikit kegatalan, timbul beberapa biji\jerawat kecil atau kekeringan, pengelupasan, kulit menjadi lebam kerana faktor perubahan kulit. EUMORA sedang mengnyahtoksinkan kulit anda (daripada produk berbahan kimia yang telah digunakan sebelum ini) dari dalam keluar.


3. Kesan sampingan di atashanya bersifat sementara. Jadi teruskan mengunakan EUMORA. Ia juga tidak berlaku kepada setiap individu.


4. Bagi mendapatkan kesan yang efektif, funakan EUMORA dengan cara yang betul dan konsisten (berterusan).

PERBANDINGAN RAWATAN

PERBANDINGAN RAWATAN

HALAL DAN IKTIRAF

HALAL DAN IKTIRAF

TESTIMONI BERGAMBAR

TESTIMONI BERGAMBAR

TESTIMONI BERTULIS

Ida dari Jelapang Baru, Ipoh, Perak


Saya dah tiga minggu guna sabun ni. Memang kulit nampak sihat. sekata, lembut, gebu. Kesan-kesan parut serta gais-garis hitam dibawah mata saya semakin berkurangan. Memang seronok.dan puas hati.Saya pasti akan terus gunakanya.tak nak pandang produk lain dah.


Wati dari Simpang, Taiping, Perak


Saya dah 3 minggu guna sabun ni. Memang nampak banyak perbezaan pada kulit saya. Tompok-tompok hitam di sebelah pipi kiri saya semakin tiada. Jerawat saya juga cepat kering.Mula-mula tu jerawat tumbuh gaklah.tipulah kalau langsung tak tumbuh jerawat.tapi terkawallah.dan cepat kering.paling lama pun 2 hari jer. Kini member-member kata muka saya semakin berseri,.Memang puas hati.


Harun dari Tasek Gelugor, Pulau Pinang


Sabun herba ni memang superb la. Saya sebenarnya ada black head kat hidung. Selepas guna sabun herba, black head dah hilang, . muka dah rase tegang. Kulit pun rasa semakin lembut.

Rohayu dari Alor Pongsu, Perak


Dalam masa 2 minggu guna sabun nie memang kulit jadi tegang giler.sampai susah nak buka mulut, mengelupas sikit kat kawasan mulut dan pipi.tapi taklah teruk sangat sampai tak keluar rumah.tapi saya terus guna sebab memang dah tahu tentang tindak balasnya.ia akan keluarkan kulit mati.Yang penting selepas tu kulit kita akan bertambah seri serta bertambah putih, memang best laa.


Siti Haslinda dari Parit Buntar, Perak


Sebelum menggunakan sabun ni, memang rambut saya banyak kelemumur serta selalu gugur. Tapi selepas sebulan gunakannya, saya dah boleh ucapkan selamat tinggal pada kelemumur dan rambut gugur.


Ariffin dari Tanjung Malim, Perak


Dah sebulan saya pakai sabun ni,mula2 memang effect dia muka jadi gatal la.tapi terus pakai jugak sebab dah tahu sabun herba tengah keluarkan toksid tu. .sekarang lubang2 kat muka dah nampak kurang.yang besar2 dah jadi kecik2 jer.kawan pun dah tegur so memang perasan sendiri je lah.


Hasliza dari Masjid Tinggi, Bagan Serai, Perak


Sebelum menggunakan sabun ni, muka saya dipenuhi jerawat, jerawat batu lah katakan, Tapi setelah menggunakannya hampir 2 minggu, alhamdulillah banyak perubahan pada wajah saya. Muka saya bertambah licin serta kulit lebih sekata. Alhamdulillah .Lihatlah saya sekarang. Anda bila lagi.


Liza dari Kepala Batas, Pulau Pinang


Masa mula pakai sabun tu memang rasa tindak balas dari dalam macam dia tengah massage kulit kita. Kulit rasa tegang ajer. Pastu rasa gatal kat muka sebab ada resdung sikit. Kemudian ada keluar jerawat nasi kat muka mungkin sebab ada resdung tu. Sekarang alhamdulillah, resdung dah hilang dan muka saya bertambah licin dan tegang. Pada customer2 baru jangan rasa was-was teruskan mencuba.tak rugi dan pasti beri kesan yg baik

CARA TEMPAHAN DAN PEMBAYARAN

CARA TEMPAHAN DAN PEMBAYARAN
Saiz : 25g (1 bar)

Satu kotak = 4 bar

Ukuran bar ± 10mm(t) x 30mm(l) x 60mm(p)

HARGA PASARAN - RM95.00+ POS EKSPRES)

HARGA PROMOSI : 1 BAR = RM 60.00+ POS LAJU

(JIMAT/SAVE RM 35.00)

(HARGA PASARAN - 2 BAR = RM 190.00 + POS LAJU)

HARGA PROMOSI : 2 BAR = RM 120.00 + POS LAJU

(JIMAT/SAVE RM70.00)

(HARGA PASARAN - 1 KOTAK - 4 BAR = RM 380.00 + POS LAJU)

PROMOSI : 1 KOTAK (4 BAR) = RM 200.00 + POS LAJU

(JIMAT/SAVE RM 180.00)

HARGA KAMI TERMASUK PENGHANTARAN KECUALI SABAH DAN SARAWAK (BAYARAN POS LAJU RM5.00)

Untuk mereka yang ingin mencuba akan keberkesanan luarbiasa Eumora, sila buat pesanan dengan kami. Pesanlah Sekarang. Email atau sms kami nama dan alamat anda untuk penghantaran. Barang boleh diterima dalam masa 1 - 3 hari waktu bekerja dari masa pesanan dibuat. (Bergantung kepada jarak penghantaran)

Penghantaran ke Seluruh Malaysia, tidak kira dimana anda berada

Awas dengan produk tiruan. Produk kami dijamin original.















Pengikut